Інформація про заклад

/Files/images/7140.gif

У цьому розділі ви можете знайти інформацію про історію виникнення закладу.

Для перегляду історії закладу, перейдіть до розділу сайту "Історія".

Для перегляду інформації про адміністративний склад, перейдіть до розділу сайту "Адміністрація".

Для перегляду інформації про вчителів, перейдіть до розділу сайту "Педагогічний колектив".

ЗДО «Ялинка» запрошує до себе!

Наш дошкільний навчальний заклад – дбайливість і затишок!

•доступна якісна дошкільна освіта та виховання;
•режим з 8.00 до 17.00 ;•створене предметно-ігрове середовище;•достатня матеріально-технічна база;•ранній розвиток дитини (з 2 років);•увага кожній дитині;•повноцінне харчування;•медичне обслуговування;•підготовка до школи.


/Files/images/7140.gif

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ДНЗ

Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту реалізується через програми та навчально - методичне забезпечення, що затверджене Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. На сьогодні при організації освітнього процесу в ДНЗ педагогамивикористовуються такі Gallery.ru / Фото #127 - РОСПИСИ К КОНКУРСУ - Babuljпорограми:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля";

2. Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт";

Вид планування: блочно - тематичне за сферами життєдіяльності відповідно всіх ліній розвитку

Пріоритетними напрямами роботи колективу є пізнавальний, мовленнєвий, фізкультурно – оздоровчий розвиток, для реалізації яких вихователі у своїй роботі використовують авторські методики : «Розвивальне читання» Л.Шелестової , «Фізичного розвитку та оздоровлення дітей» М.Єфименка (працюють усі групи).

Особливим акцентом у роботі навчально – виховного закладу є формування і зміцнення здоров’я дітей, забезпечення психічного комфорту і позитивного самопочуття. Обов’язковими є заняття з фізичного виховання, ранкова гімнастика, пробудження, загартовування, рухливі та народні ігри, міні масажі, фіто - та аромотерапія, психогімнастика.

/Files/images/7140.gif

Що ми робимо протягом дня

8:00—8.30 — зустрічаємо діток.
8:30—9:00 — снідаємо
9:15—10:30 — проводимо організовану освітню діяльність
10:30—12:00 — триває прогулянка
12:00—13:00 — обідаємо, чергуємо
13:00—15:00 — відпочиваємо
15:00—15:30 — загартовуємося
15:30—16:00 — вечеряємо
16:30—17:00 — індивідуальні заняття, розвивальні ігри, гурткова робота

Зустріч дітей;
•Дидактичні та малорухливі ігри;
•Індивідуальні бесіди з дітьми;
•Вправи ранкової гімнастики (згідно з темою).
ПЕРША ПОЛОВИНА ДНЯ
•Заняття;
•Фізкультхвилинки;
•Оздоровчі хвилинки;
•Вправи на розслаблення;
•Гімнастика для пальців;
•Дихальні та звукові вправи;
•Індивідуальна та під групова робота.
ПРОГУЛЯНКА
•Спостереження;
•Сюжетно-рольові ігри;
•Рухливі ігри;
•Народні ігри;
•Спортивні ігри;
•Пішохідний перехід;
•Трудова діяльність;
Індивідуальна робота з дітьми
ПІДГОТОВКА ДО СНУ
•Читання казок:
•Музикотерапія;
ПІСЛЯ СНУ
•Корегувальна гімнастика;
•Стежка здоров'я:
•Загартування.
ДРУГА ПОЛОВИНА ДНЯ
- Індивідуальні заняття з дітьми;

- Гурткова робота;
- Ігри на вибір;
- Робота з батьками;
- Ігри на повітрі.

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ялинка» розташований у зеленому затишному селі Коржі , має впорядковані ігрові майданчики, світлі теплі приміщення для кожної групи. У садочку створено умови для ігрової та навчальної діяльності дошкільнят.

На початку нового навчального року в дошкільному навчальному закладі «Ялинка» нараховується 50 дітей, працює 3 вікових групи ; 1 група раннього віку та 3 дошкільні групи для дітей від 3-х до 6 років. Режим роботи п»ятиденний. Навчання і виховання проводиться українською мовою. Групи укомплектовані згідно віку дітей. Педагогічними кадрами ЗДО забезпечений повністю. Навчально – виховний процес в закладі здійснюють 3 вихователі, асистент вихователя , музичний керівник та 3 помічники вихователів.

Обслуговуючий персонал два кухарі, завгосп, праля, 2 сторожі, медична сестра.

Керуючись Законом України «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний заклад, Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, Конституцією України та річним планом, колектив ДНЗ працює творчо, відповідально. Організація освітньо-виховного процесу в ДНЗ спрямована на забезпечення гармонійного розвитку дітей та створення необхідних для цього умов. Навчання і виховання дошкільнят проводиться згідно вікових, фізичних та психічних особливостей малят відповідно вимог та завдань, поставлених програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», комплексною програмою «Впевнений старт» (для старшого дошкільного віку), з використанням інноваційних педагогічних технологій ТРВЗ, спадщини В.О. Сухомлинського та з метою формування різнобічно розвиненої особистості.

Колектив працює над науково-методичною проблемою «Формування морально-етичного виховання та екологічної свідомості дітей дошкільного віку за спадщиною В.О. Сухомлинського ». Ознайомлюємо малюків з ланцюжком залежностей між життям тварин і рослин та станом природи, мандруємо екологічними стежинами де протягом року спостерігаємо за живими об»єктами, розв»язуємо філософські питання, застосовуємо такі основні методи, як експеримент, заняття, спостереження, організацію посильної праці дітей у природі. Використовуючи творчість В.О. Сухомлинського виховуємо важливі риси, як чуйність, доброзичливість, милосердя, співчуття, порядність, розвиваємо пізнавальний інтерес дітей, допитливість , самостійність думки, вчимо милуватися природою, виховуємо естетичні почуття. Наш дошкільний заклад розміщений в казковому місці. Тут і ліс, і лужок, і річка, і ставки. Ми щодня маємо можливість спостерігати і милуватися, дивитися і бачити, слухати і чути саме так, як учив своїх вихованців В.О. Сухомлинський. Ознайомлюємо малюків з ланцюжком залежностей між життям тварин і рослин та станом природи, розповідаємо в доступній формі дітям, до чого призводить забруднення навколишнього середовища, про Червону книгу та про те, яких заходів вживають люди для збереження природи. Застосовують такі основні методи, як експеримент, заняття, спостереження, організацію посильної праці дітей у природі .

Заняття з дітьми проводяться відповідно вимог до структури занять ЗДО , систематично, в нетрадиційній ігровій формі, комбіновані, інтегровані. Освітньо-виховний процес здійснюється за принципом комплексності та інтеграції, а принцип індивідуального підходу , особистої орієнтації дає можливість створити умови для всебічного розвитку та

розкриття неординарності дитини. На заняттях вихователі використовують різноманітні методи активізації пізнавальної діяльності дошкільнят: сюрпризні моменти, ігрові прийоми, вправи для розвитку логічного мислення, досліди, ігрові ситуації, розвивальні ігри.

Навчально-виховний процес обладнаний сучасними нестандартними, естетичними наочними посібниками, демонстраційним та роздатковим матеріалом.

Дошкільна освіта забезпечує реалізацію як інваріантної так і варіативної частин навчального плану. Для реалізації варіативної частини, з метою розвитку творчих здібностей дітей введено гурткову роботу: працюють гуртки «Природа нашої планети», «Я Українець».

З метою забезпечення фізичного та психічного здоров”я дітей, проводиться оздоровчо-профілактична робота: це різноманітні загартовуючі заходи, проводиться ранкова гімнастика , гімнастика під час прогулянки та після пробудження, заходи щодо запобігання інфекційних захворювань дітей.

/Files/images/ukrana/mova.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1252

Коментарi