Демократичні зміни у суспільному житті країни зумовили нове бачення, розуміння та переоцінку багатьох сталих положень. Вочевидь, не оминули ці тенденції й освіту, зокрема спеціальну. Як наслідок - на сучасному етапі однією з альтернативних форм здобуття освіти з особливостями психофізичного розвитку стало інклюзивне навчання.
В Україні діти з відхиленнями в розвитку здобувають освіту в спеціальних навчальних закладах або закладах комбінованого типу – спеціальних садках (групах), школах-інтернатах. Проте в Канаді, США, Європі на сьогодні нагромаджено значний досвід залучення дітей з особливими потребами до навчання в найближчих за місцем проживання навчальних закладах загального типу.

/Files/images/a_a_b/IMG_8260.JPGІнклюзивне навчання, передусім, передбачає перебування дитини

Гасло в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами – «Повір у себе, дитино!»

З 2021 року в ЗДО «Ялинка» управлінням освіти була направлена дітина з особливими освітніми потребами Мосьпан Костянтин. Перед педагогічним колективом та адміністрацією постало завдання організації роботи по забезпеченню соціалізації та розвитку дітей. Так як ця справа була цілком новою, то основною метою стало визначення конкретних навчальних стратегій і підходів до навчання дітей з особливими освітніми потребами.

При організації інклюзивної освіти в нашому закладі ми спиралися на основні умови, які сприяють успішності проведення цієї роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 232

Коментарi