Команда супроводу дитини з освітніми особливими потребами

Заголовок

№ п/п

Форма проведення заходів

Тема та зміст проведення

Термін проведення

Відповідальні особи

Примітки

1.

Адміністративна робота

Видати наказ «Про створення команди супроводу» .

До 01.09.

Директор

Вовк Р.М.

Скласти графік планових засідань команди психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП.

Забезпечення комплексного періоду до психолого-педагогічного супроводу дитини.

2.

Контроль

Контроль за виконанням висновку ІРЦ.

Упродовж року

Контроль за виконанням завдань учасниками команди супроводу своїх функцій.

3.

Моніторинг

Оцінка діяльності педагогічних працівників, залучених до реалізації ІПР.

Упродовж року

Директор

Вовк Р.М.

Моніторинг виконання ІПР.

Визначення актуального ста­ну розвитку дитини.

Вивчення та моніторинг психічного розвитку дитини з ООП.

Упродовж року

Районний Практичний психолог

Діагностика факторів ризику розвитку дитини.

4.

Психолого-педагогіч­ний супровід

Розробка та складання індивідуального освітнього плану.

2 рази на рік

Районний практичний психолог асистент –вихователя Пратника В.Б. вихователь Хоменко А.Ф.

Надання корекційно-розвиткових послуг дитині з ООП згідно з ІПР.

Упродовж року

Надання рекомендацій, консультацій та методичної допомоги педагогічним працівникам закладу освіти у роботі з дитиною з ООП.

Упродовж року

Забезпечення освітнього процесу дитини з ООП з урахуванням особливостей її розвитку та ІПР.

Упродовж року

Вихователь

Хоменко А.Ф.

5.

Соціально-психологічний супровід

Психологічний супровід дитини з ООП.

Упродовж року

Районний Практичний психолог

6.

Медичний супровід

Моніторинг здоров’я дитини.

Упродовж року

Сестра медична Лопотько В.М.

Консультування педагогів що­до медичного стану дитини.

6.

Робота з батьками дитини з ООП

Прийняття участі у роботі Команди супроводу, в тому числі залучення до складання ІПР.

Упродовж року

Районний практичний психолог

асистент –вихователя Партика В.Б.

Доведення інформації про дитину (стиль, спосіб навчання, успіхи, труднощі у виконанні домашніх завдань).

Створення умов для навчання, виховання та розвитку дитини.

7.

Робота з вихователями

Консультація "Соціально-педагогічний патронат сімей - новітня місія дитячого закладу"

Жовтень

Районний практичний психолог

G-тека з матеріалами

Ділова гра "Досліджуй - зціляй"

Грудень

Гавриш Я.О. вихователь-методист

G-тека з матеріалами

Консультація "Дитина з особливими потребами"

Лютий

Гавриш Я.О. вихователь-методист

G-тека з матеріалами

Тренінг "Особливості інклюзивного навчання"

Квітень

Гавриш Я.О. вихователь-методист

G-тека з матеріалами

Кiлькiсть переглядiв: 103

Коментарi