Пріоритетні завдання на 2015/2016 навчальний рік:

1. СПРЯМУВАТИ роботу НА формування ПАТРІОТИЧНОЇ, МОРАЛЬНО-ДУХОВНОЇ, НАЦІОНАЛЬНО САМОСВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ ВІДПОВІДНО ДО конвенції національно-патріотичного виховання дітей та молоді
2. продовжити поглиблену роботу з комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників засобами інноваційних технологій
3.Продовжити роботу щодо забезпечення системного підходу до охорони життя і збереження здоров’я дітей, у тому числі з особливими потребами через створення здоров’язберігаючого середовища в тісній співпраці з батьками

4. Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей дошкільного віку.

Удосконалення роботи по підвіщенню професіоналізму та ефективної праці педагога

1. Продовжувати роботу над впровадженням державних стандартів освіти, іінноваційних технологій навчання і виховання, комп’ютеризації й інформатизації навчально-виховного процесу, реалізації концепції національного та громадянського виховання.
2. Організаційно-методичне забезпечення розвитку ДНЗ, сприяння розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій.
3. Забезпечення інтеграції навчального процесу, науки і практики: узагальнення досвіду роботи, розробка рекомендацій.
4. Інформаційне забезпечення педагогічних працівників, з проблем освіти,педагогіки, психології, інформування про досягнення науки, передового педагогічного досвіду.
5. Впровадження в практику методичної роботи інноваційних методів(моделювання фрагментів занять, розв’язання педагогічних ситуацій, ділові ігри, дискусії, майстер - класи тощо).
6. Популяризація системи роботи ДНЗ через батьківські збори, засоби масової інформації тощо.

Навчально-методична робота з педагогами:

  • курси підвищення кваліфікації;
  • науково-практичні семінари;
  • розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих группах;
  • узагальнення досвіду робіт педагогів

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:

  • круглий стіл, диспут,консультації;
  • інтерактивні лекції;
  • навчальні тренінги;
  • семінари,семінари-практикуми,науково-практичні семінари,семінари для педагогів спеціальних груп;
  • вивчення структури та оснащення матеріального середовища;спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять.

Принципи співпраці з педагогами:

  • реформування поглядів педагогів на основі зміни пріоритетів освітнього процесу;
  • зміна уявлень про ефективність педагогічної діяльності та педтехнологій.

Співпраця з батьками:

  • батьківські всеобучі з питань адаптації малюків до садочка, підготовки до школи, навчання дітей;
  • індивідуальні консультації у вихователів, вчителів дефектологів, практичного психолога;
  • виставки сумісних творчих робіт дітей та батьків;
  • перегляди батьками групових занять у педагогів;
  • сімейні свята та розваги.
Кiлькiсть переглядiв: 393

Коментарi